Petőfi Sándor Általános Iskola Dorog

Erzsébet-karácsonyon járt a dorogi Petőfi iskola 6.b osztálya

1.    nap

Őszi szünetben érkezett a hír, hogy pályázatunk sikeres volt, és november 15-én utazhatunk Zánkára, az Erzsébet-karácsonyra.
Korán reggel indultunk vonattal, így még a délelőtt folyamán el tudtuk foglalni szállásunkat. Ebéd után megkezdődtek a programok. A tábor főterén egy hatalmas korcsolyapályát állítottak fel, azon szeltük a jeget. Utána lézerharcoztunk többször is a multicsarnokban, majd vacsora után a gyönyörű karácsonyi fények alatt felállított fabódékból forró csokit, teát, édességeket fogyasztottunk. Este részt vettünk egy betlehemes előadáson, amit táncház zárt.

2.    nap

Második napon reggeli után a szép, napsütéses időben lesétáltunk a Balaton-partra. Visszaérve a táborba, karácsonyi hangulatú cirkuszi előadást tekinthettünk meg, majd ebéd után egy szusszantásra visszatértünk a szállásunkra. Összeszedtük sportruháinkat, és indultunk a csarnokba, ahol háromórás karácsonyi-futam elnevezésű kreatív, élvezetes sportversenyen vettünk részt. Külön öröm volt részünkre, hogy a híres youtuber, Papp Peti vezette a játékot. Lestük minden mozdulatát, és vártuk, mikor készíthetünk egy közös szelfit vele. Este a téren még korcsolyáztunk kicsit, és vacsora után Szekeres Adrien koncertje, majd egy disco zárta a napot. Közben megismerkedtünk más iskolák tanulóival, új barátságokat kötöttünk.

3.    nap

A búcsú napja a pakolásé volt, reggeli után többszáz társunkkal együtt vártuk a vonatot. Megédesítette a napunkat a tábortól kapott hatalmas mikuláscsomagunk, melyet úton hazafelé dézsmáltunk. Fáradtan, de nagyon szép élményekkel feltöltődve tértünk haza, s reméljük, jövőre is részesei lehetünk e csodának.
Kísérőink voltak: osztályfőnökünk Bogár-Bódi Bernadett és pedagógiai asszisztensünk, Krizonics Zsuzsanna

A rettenthetetlenek

Az időjárás nem kedvezett túrázósainknak. A maroknyi kis csapat, akik kitartottak, megtapasztalták az őszi erdő esős arcát is és szép élményekkel gazdagodtak a Dévényi Antal- kilátó meglátogatásával Piliscsabán.

Pályaorientációs nap az iskolában

November 24-én pályaorientációs napot tartottunk, ahol a gyerekek nem csak iskolai keretek között, hanem a város több pontján is megismerkedhettek különböző szakmákkal, munkahelyekkel.

A nap eseményeiről készült képek IDE KATTINTVA tekinthetők meg!

Deres derülő vetélkedővel megkezdődött a karácsonyi ráhangolódás a könyvtárban. Negyedik osztályosok játékos feladatokon követhették végig a karácsonyi ünnepkör szokásait.